Volkswagen Atlas Forum banner
61 - 74 of 74 Posts
Hoi! Ik heb onderzoek gedaan naar het laten zakken van de zijspiegels. Het zijn een paar stappen extra. Je moet een van je stoelinstellingen instellen op het niveau dat je wilt laten zakken. Sla de stoelinstelling op, druk op de knop als je achteruit wilt rijden, vooral op een parkeerplaats. Ik weet het, irritant, toch? Ik heb ook een haperend infotainmentsysteem. Mijn scherm bevriest of mijn audio maakt geen verbinding. Ik heb mijn auto uitgezet en mijn bestuurdersportier geopend om het systeem volledig af te sluiten. Wacht een paar seconden en start de auto dan. Ik ben dol op mijn 2025 Atlas Cross Sport T line, maar man, sommige van de "functies" zijn een ramp! Ik hoop dat dit helpt.
We hebben een 24 SEL Premium R line gekregen ..... Het "premium geluidssysteem" van HK - (ik zal ze niet eren door hun hele naam te gebruiken) - is het SLECHTSTE en meest ANEMISCHE dat ik in de afgelopen 35 jaar in een voertuig heb gehoord....een ECHTE GRAP en een belediging om het als "premium" te verkopen ..... Had een '18 SEL 4 motion V6, en hoewel de bas erg goed was (maar geen audiofiel), benaderde dat Fender-systeem tenminste de "punch" die een subwoofer zou moeten hebben....het 24 R premium-systeem is een absolute GRAP. HK zou zich moeten schamen om hun naam op zo'n vreselijk systeem te zetten.

We hebben een 24 SEL Premium R line gekregen ..... Het "premium geluidssysteem" van HK- (ik zal ze niet eren door hun hele naam te gebruiken) - is het CRAPPIEST en meest ANEMISCHE dat ik in de afgelopen 35 jaar in een voertuig heb gehoord....een ECHTE GRAP en een belediging om het als "premium" te verkopen ..... Had een '18 SEL 4 motion V6, en hoewel de bas erg goed was (hoewel niet audiofiel), benaderde dat Fender-systeem tenminste de "punch" die een subwoofer zou moeten hebben....het 24 R premium systeem is een absolute GRAP. HK zou zich moeten schamen om hun naam op zo'n vreselijk systeem te zetten.
Als ik het niet met mijn eigen ogen had gezien, zou ik niet geloven dat er een subwoofer achterin zit.

Ik heb een maand geleden een 2025 ACS SEL Premium R Line gekocht, en ik haat deze auto. Het is gewoon verschrikkelijk. Het helpt niet dat de dealer heeft bewezen alleen te geven om de aankoop te voltooien, en ze zijn stil. Ik heb hem gisteren net opgehaald bij de dealer om naar een lijst van ongeveer zeven items te laten kijken die niet werkten. Veel van de antwoorden waren "werkt zoals ontworpen", wat betekent dat ik het niet weet en het me niet kan schelen. Ik kan niet geloven dat ik Subaru heb verlaten. Ik verwacht niet dat ik deze auto lang zal hebben.
Ik heb net mijn auto ingeruild. Niets dan problemen

VW heeft de mijne eindelijk teruggekocht! Na 4 maanden heen en weer is hij eindelijk weg! Godzijdank is deze nachtmerrie voorbij. Ik heb in mijn leven VEEL auto's gehad en dit was verreweg de slechtste ervaring ooit. Controleer de wet op ondeugdelijke producten in uw staat en kijk of uw Atlas aan de criteria voldoet. De mijne voldeed eraan. Uiteindelijk heb ik een advocaat ingehuurd en een volledige terugbetaling gekregen (VW moet de advocaat betalen).

Ik heb een paar maanden geleden een optioneel uitgeruste 2024 Atlas RLine SEL gekocht. Dit is mijn vierde VW en ik ben helemaal tevreden met de auto. Het is een uitstekende keuze voor mijn gezin en de kleindochters zijn dol op de captain's chairs op de tweede rij. Veel ruimte voor alles en een comfortabele rit. Ik was voorzichtig met de 2.0 turbo, maar ontdekte al snel dat hij genoeg vermogen heeft voor mijn behoeften. Het brandstofverbruik is geweldig en ik heb geen problemen gehad (tot nu toe 4.000 mijl gereden). Na het bezit van high-end luxe sedans (Lincoln, Acura, Lexus, Mercedes Benz en BMW), komt deze VW in de buurt van luxe.

Vroeger vond ik mijn 2024 Atlas leuk, totdat ik erin stapte en hij niet uit de parkeerstand wilde komen. De auto is van mijn oprit naar de dichtstbijzijnde Volkswagen-dealer Smithtown NY gesleept (fout 1). De transmissiefout kwam niet uit de noodmodus. De vertegenwoordiger verklaarde dat er water in de versnellingsbak zat en ze stelden vast dat het extern was gedaan! Ik zou graag willen weten hoe. Slechts 11800 mijl op de teller, nu beweert de dealer dat het niet onder de garantie valt omdat het op de een of andere manier mijn schuld is dat er water in de versnellingsbak is gekomen🤷🏽‍♀️. Wat? Bel de klantenservice, ze verklaarden dat de dealer de oren en ogen 👀 van de situatie is en dat ze hen steunen. (Totaal in de war nu). Ik moet spreken met de afdeling met de hersens, het is duidelijk niet de dealer of de klantenservice, of is dat de afdeling die het niet kan schelen? Om mijn auto te krijgen, kost het me nu meer dan $500. Ik denk dat ik Nina Pineda van Eyewitness News moet bellen om mijn volgende actie te bepalen. Omdat ik in feite een leugenaar werd genoemd. Oh, heb ik al gezegd dat dit de tweede keer is dat dit is gebeurd? PG Brentwood NY

Onze 2018 is fenomenaal. Toegegeven, de OP heeft een 2024; ik kan me niet voorstellen dat de kwaliteit in een paar jaar zo veel is afgenomen. We hebben net 120.000 mijl bereikt en het is probleemloos geweest. Onderhoud en vloeistofverversingen bijgehouden. Sorry voor de pech van de oorspronkelijke poster. Er is altijd evenveel goeds om het slechte te compenseren.

Nou, ik wil die opmerkingen niet horen, want mijn ervaring is precies het tegenovergestelde geweest! Ik heb mijn 2024 Atlas SEL Premium R-Line bijna een jaar geleden gekocht en ben er helemaal weg van...❤ Ik heb er nu ongeveer 4.500 mijl mee gereden en hij heeft "foutloos" gepresteerd! Ik heb nog geen enkel probleem gehad sinds ik ermee bij de dealer ben weggereden. Er zijn een paar dingen die VW volgens mij zou moeten repareren om het te verbeteren, maar het zijn geen grote dingen. Sterker nog, ik ben zo onder de indruk van mijn '24, dat ik heb overwogen om hem in te ruilen voor een '25! Sorry dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad...☹
Ik heb een 2025 Atlas SEL R-line gekocht en heb alleen maar problemen gehad, van waterlekken in de achterlichten tot het verliezen van de turbo. Dit is de tweede keer in de dealer voor een verlies van vermogen en acceleratieprobleem, en raad eens, ze konden geen problemen vinden. Ik kan niet geloven dat ik de auto 60 mijl op 95 noord heb gereden zonder de turbo, en ze vertellen me dat de ECM geen code heeft getrokken. Raar. Ik ga niet opgeven, want dit is een veiligheidskwestie.

Ik heb een 2025 Atlas SEL R-line gekocht en heb alleen maar problemen gehad, van waterlekken in de achterlichten tot het verliezen van de turbo. Dit is de tweede keer in de dealer voor een probleem met vermogensverlies en acceleratie, en raad eens, ze konden geen problemen vinden. Ik kan niet geloven dat ik de auto 60 mijl zonder turbo op de 95 North heb gereden, en ze vertellen me dat de ECM geen code heeft getrokken. Stel je voor. Ik ga niet opgeven, want dit is een veiligheidskwestie.
Ik heb een 2019 Altas VR6 SE en zal hem waarschijnlijk houden nadat mijn garantie van 6 jaar en 72.000 mijl in februari 2026 afloopt. De 2L Turbo is veel te klein voor een voertuig van 5000 pond. Alleen maar problemen.

Ik heb een 2019 Altas VR6 SE en zal hem waarschijnlijk houden nadat mijn garantie van 6 jaar en 72.000 mijl in februari 2026 afloopt. De 2L Turbo is veel te klein voor een voertuig van 5000 pond. Alleen maar problemen.
U heeft niet aangegeven of u een 2.0 heeft gehad of dat u om een andere reden heeft gereageerd.

We hebben een 24 SEL Premium R line gekregen .....Het "premium geluidssysteem" van HK- (ik zal ze niet eren door hun hele naam te gebruiken) - is HET SLECHTSTE en meest ANEMISCHE dat ik in de afgelopen 35 jaar in een voertuig heb gehoord....een ECHTE GRAP en een belediging om het als "premium" te verkopen.....Had een '18 SEL 4 motion V6, en hoewel de bas erg goed was (hoewel niet audiofiel), benaderde dat Fender-systeem tenminste de "punch" die een subwoofer zou moeten hebben....het 24 R premium systeem is een absolute GRAP. HK zou zich moeten schamen om hun naam op zo'n vreselijk systeem te zetten.
Sorry dat je teleurgesteld bent, want dat zou ik ook zijn. Ik bezit een van de eerste 2020 Atlas CS SEL PREMIUM V6 (nu 87k) en ik kan zeggen dat er geen problemen zijn. Het wordt door de dealer onderhouden en zo gehouden. Ja, na het lezen over ALLE problemen die anderen hebben met de "NIEUWERE ATLAS" houd ik de MIJNE!!

Ik heb een paar maanden geleden een optioneel uitgeruste 2024 Atlas RLine SEL gekocht. Dit is mijn vierde VW en ik ben helemaal tevreden met de auto. Het is een uitstekende keuze voor mijn gezin en de kleindochters zijn dol op de captain's chairs op de tweede rij. Veel ruimte voor alles en een comfortabele rit. Ik was voorzichtig met de 2.0 turbo, maar ontdekte al snel dat hij genoeg vermogen heeft voor mijn behoeften. Het brandstofverbruik is geweldig en ik heb geen problemen gehad (tot nu toe 4.000 mijl gereden). Na het bezit van high-end luxe sedans (Lincoln, Acura, Lexus, Mercedes Benz en BMW), komt deze VW in de buurt van luxe.
Heb je geen problemen met het stoelmateriaal? Mijn vrouw haat het. Elk beetje vuil komt in die kleine gaatjes en ze zegt dat ze op lange reizen niet zo comfortabel zijn als haar top-of-the-line KIA met leer. Ik ben het met haar eens, VW had betere comfortabele stoelen moeten maken.

61 - 74 of 74 Posts