Volkswagen Atlas Forum banner
41 - 60 of 74 Posts
Heeft iemand eigenlijk een hekel aan zijn Atlas? Net in juni een gloednieuwe Atlas gekocht en er ongeveer 2.000 mijl mee gereden. Controlelampjes zijn twee keer aangegaan, het scherm wordt statisch zoals een ouderwetse tv, en het lijkt gewoon vermogen te missen en klinkt vreselijk bij het beklimmen van heuvels.

Al twee keer naar de dealer geweest - ze beweerden dat ze de thermostaat hebben vervangen, de software voor het infotainmentscherm hebben bijgewerkt en de waterpomp hebben vervangen. Dus na de auto ongeveer 60 dagen te hebben gehad, ben ik over die periode bijna 10 dagen zonder de auto geweest.

Nadat ik hem beide keren van de dealer terugkreeg, reed de auto ongeveer een week goed en leek hij vervolgens motorvermogen te verliezen en weer elektrische problemen te krijgen. Heb de auto vorige week teruggekregen en breng hem morgen weer weg, voor de derde keer, en hoop hem gewoon aan hen terug te verkopen, maar wilde graag wat feedback krijgen voordat ik dat deed.

Ons belangrijkste voertuig is een 2023 Chevy Suburban Z71 en we hebben onze 2020 Volvo XC90 ingeruild voor deze auto - deze auto is complete rommel in vergelijking met die 2 voertuigen en ik heb er echt spijt van dat ik de Volvo nu heb ingeruild.
Ik heb een 2020 Atlas en ben er dol op! Ik kocht hem nadat ik er een had gehuurd voor een vakantiereis
 
Heeft iemand eigenlijk een hekel aan zijn Atlas? Net in juni een gloednieuwe Atlas gekocht en er ongeveer 2.000 mijl mee gereden. De controlelampjes van de motor zijn twee keer gaan branden, het scherm wordt statisch zoals een ouderwetse tv, en het lijkt gewoon vermogen te missen en klinkt vreselijk bij het bergop rijden.

Al twee keer naar de dealer geweest - ze beweerden dat ze de thermostaat hadden vervangen, de software voor het infotainmentscherm hadden bijgewerkt en de waterpomp hadden vervangen. Dus na de auto ongeveer 60 dagen te hebben gehad, heb ik de auto bijna 10 dagen niet gehad over die periode.

Nadat ik hem beide keren terug had gekregen van de dealer, reed de auto ongeveer een week goed en leek hij vervolgens motorvermogen te verliezen en weer elektrische problemen te krijgen. Heb de auto vorige week teruggekregen en breng hem morgen weer weg, voor de derde keer, en hoop hem gewoon aan hen terug te verkopen, maar wilde eerst wat feedback krijgen.

Ons belangrijkste voertuig is een 2023 Chevy Suburban Z71 en we hebben onze 2020 Volvo XC90 ingeruild voor deze auto - deze auto is complete rommel in vergelijking met die 2 voertuigen en ik heb er echt spijt van dat ik de Volvo heb ingeruild.
Bekijk deze video van CAR WIZARD. 2.0T ALTIJD EEN PROBLEEM. MIJN 2010 A4 MOTOR IS EEN TIJDJE TERUG ONTPLOFFEN.
 
Ik heb mijn 2022 atlas v6 SEL p ingeruild voor de 2024. Ik heb het motorgeluid uitgeschakeld met OBD. Heb hem getuned en hij presteert sindsdien feilloos. Nu gaat het! 😂 Ik heb een apr 93 octaan tune gedaan. Transformeert de atlas in een behoorlijke suv. Geen lekken, geluiden, niets. Ik ben altijd blij geweest met Volkswagen-voertuigen, ik heb Toyota, gmc, Nissan, Honda, Volvo, bmw gehad. Ga altijd terug naar VW. Klinkt alsof je een paar software glitches hebt, maar geen reden om anders over de fabrikant te denken.
Geweldig om te horen. Ik heb de APR stage 1 gedaan zodat ik 87 kon blijven gebruiken. Wat nog beter is dan de extra 50 pk is hoe lineair de transmissie schakelt. Het is als boter en schakelt soepel door de versnellingen. Ik heb 2wd dus heb het zo geprogrammeerd dat het 4wd is zodat het de vertraging zou uitschakelen om wielslip te beperken. Nu krijg ik vol vermogen en het is zeer merkbaar. Aangezien je een 2024 hebt. Welke vermogens-/TQ-toename kon je ophalen van de 93 tune?
 
Ik heb een 2024 ACS SEL Premium R Line. Dit is de slechtste nieuwe auto die ik ooit heb gekocht. Hij heeft nu ongeveer 3.000 mijl op de teller en ik breng hem volgende week voor onderhoud. Ik heb een rammel in het dashboard, het klinkt alsof het van de head-up display komt. De interieurbekleding aan de C-stijl aan de bestuurderskant trilt/rammelt ook en er komt een rammel van de achterklep. De technologie in de auto is glitchy en bevriest steeds, verliest de verbinding of werkt gewoon niet. Ik heb de Harmon Kardon stereo en die is waardeloos. Er is geen bas, ook al zit er een subwoofer achterin. Het middenkanaal knalt alsof het een slechte aarde heeft als je de auto start. En de zijspiegels zakken niet als je achteruit rijdt (ja, de functie is geactiveerd).
Hallo! Ik heb onderzoek gedaan naar het laten zakken van de zijspiegels. Het zijn een paar extra stappen. Je moet een van je stoelinstellingen instellen op het niveau dat je wilt laten zakken. Sla de stoelinstelling op, druk op de knop als je achteruit wilt rijden, vooral op een parkeerplaats. Ik weet het, irritant hè? Ik heb ook een glitchy infotainmentsysteem. Mijn scherm bevriest of mijn audio maakt geen verbinding. Ik heb mijn auto uitgezet en mijn bestuurdersportier geopend om het systeem volledig af te sluiten. Wacht een paar seconden en start de auto dan opnieuw. Ik ben dol op mijn 2025 Atlas Cross Sport T line, maar man, sommige van de “functies” zijn een ramp! Ik hoop dat dit helpt.
 
Dus... ik ben bijna ouder dan de aarde, maar ik dacht dat ik wat perspectief kon bieden op problemen met voertuigen. In 1975 kocht ik een nieuwe '74 Ford Pinto stationwagen. We waren jong, blut en er was een baby op komst. We hadden wel wat problemen met de nieuwe Pinto. We hebben dat verdomde ding echter bijna 200.000 mijl gereden, relatief probleemloos als ik me goed herinner. Anderen haalden nauwelijks de oprit van de dealer. Sommigen bestempelden dat voertuig als een van de slechtste en zouden nooit meer een Ford kopen. Hoe meer dingen veranderen, hoe meer ze hetzelfde blijven.
 
Dus...ik ben bijna ouder dan de aarde, maar ik dacht dat ik wat perspectief kon geven op problemen met voertuigen. In 1975 kocht ik een nieuwe '74 Ford Pinto stationwagen. We waren jong, blut en er was een baby op komst. We hadden wel wat problemen met de nieuwe Pinto. We hebben dat ding echter bijna 200.000 mijl relatief probleemloos gereden, als ik me goed herinner. Anderen haalden nauwelijks de dealer. Sommigen bestempelden dat voertuig als een van de slechtste en zouden nooit meer een Ford kopen. Hoe meer dingen veranderen, hoe meer ze hetzelfde blijven.
Het is een beetje zoals onze ervaring met onze auto. We hebben een 2022, die is behoorlijk slecht geweest. Problematisch en teleurstellend. We zullen er geen andere meer nemen nadat ons leasecontract afloopt. Er zijn echter mensen die positieve ervaringen hebben/hadden, dus ik kan niet zeggen dat mijn ervaring op anderen van toepassing zal zijn.
 
Heeft iemand eigenlijk een hekel aan zijn Atlas? Net in juni een gloednieuwe Atlas gekocht en er ongeveer 2.000 mijl mee gereden. De controlelampjes van de motor zijn twee keer aangegaan, het scherm wordt statisch zoals een ouderwetse tv, en het lijkt gewoon vermogen te missen en klinkt vreselijk bij het beklimmen van heuvels.

Is al twee keer naar de dealer geweest - ze beweerden dat ze de thermostaat hebben vervangen, de software voor het infotainmentscherm hebben bijgewerkt en de waterpomp hebben vervangen. Dus na de auto ongeveer 60 dagen te hebben gehad, ben ik ongeveer 10 dagen zonder de auto geweest.

Nadat ik hem beide keren terug had gekregen van de dealer, reed de auto ongeveer een week goed en leek hij dan weer motorvermogen te verliezen en elektrische problemen te krijgen. Heb de auto vorige week teruggekregen en breng hem morgen weer weg, voor de derde keer, en hoop hem gewoon aan hen terug te verkopen, maar wilde graag wat feedback voordat ik dat deed.

Ons belangrijkste voertuig is een 2023 Chevy Suburban Z71 en we hebben onze 2020 Volvo XC90 ingeruild voor deze auto - deze auto is complete troep in vergelijking met die 2 voertuigen en ik heb er echt spijt van dat ik de Volvo nu heb ingeruild.
Het spijt me te horen over uw slechte ervaring met uw Atlas. Ik kocht de mijne in 2018 SEL met de V6. Mijn enige klacht is dat de cruise control een foutmelding geeft elke keer dat je de auto eerst op afstand start. Het is een bekend probleem en VW doet er niets aan. Ik heb hetzelfde probleem met mijn 2022 VW Tiguan. Ik zou de citroenwetten van uw staat controleren als u dezelfde elektrische problemen blijft houden. Als u hem terugverkoopt, verliest u alleen geld, maar als hij als een citroen kwalificeert, dwingen de meeste staten de dealer/fabrikant om uw geld terug te betalen. Als u deze route volgt en ze u moeilijkheden bezorgen, betaal dan de kosten voor een advocaat die gespecialiseerd is in citroenwetten... u kunt op de lange termijn meer geld besparen.
 
Ik bezit een 2024 Atlas SE Cross Sport en heb er sinds februari echt van genoten. Ik heb goede service gehad na een leercurve met alle "knoppen en instellingen". Het internet heeft me daar het meeste mee geholpen. Het spijt me dat sommigen van jullie geen goede ervaring hebben gehad, maar tot nu toe, 18 december 2024, ben ik volledig tevreden met mijn Atlas. Tazewell Eure
 
Ik haat het brandstofverbruik, maar tot nu toe lijkt het echt goed te zijn. De mijne is een 2018 sel premium met 138k mijl, ik heb hem ongeveer 5 maanden geleden gekocht en de plastic afdekkingen voor de stoelontgrendeling op de captain seats vervangen en de achterste condensor moeten vervangen.
 
Het spijt me te horen over uw slechte ervaring met uw Atlas. Ik heb de mijne in 2018 SEL gekocht met de V6. Mijn enige klacht is de cruise control-functie die een foutmelding geeft telkens wanneer u de auto op afstand start. Het is een bekend probleem en VW doet er niets aan om het aan te pakken. Ik heb hetzelfde probleem met mijn 2022 VW Tiguan. Ik zou informeren bij de Lemon Laws van uw staat als u dezelfde elektrische problemen blijft houden. Als u hem terugverkoopt, verliest u alleen geld, maar als hij in aanmerking komt als Lemon, dwingen de meeste staten de dealer/fabrikant om uw geld terug te betalen. Als u deze route volgt en ze u moeilijk maken, betaal dan de kosten voor een advocaat die gespecialiseerd is in lemon law-retouren... u kunt op de lange termijn meer geld besparen.
Ik denk dat het een optie zou kunnen zijn... gebaseerd op de dingen die gebeuren, zou het een citroen kunnen zijn
 
Ik heb een 2024 ACS SEL Premium R Line. Dit is de slechtste nieuwe auto die ik ooit heb gekocht. Hij heeft nu ongeveer 3.000 mijl op de teller staan en ik breng hem volgende week voor onderhoud. Ik heb een rammel in het dashboard, het klinkt alsof het van de head-up display komt. De binnenbekleding aan de C-stijl aan de bestuurderskant trilt/rammelt ook en er komt een rammel van de achterklep. De technologie in de auto is glitchy en bevriest steeds, verliest de verbinding of werkt gewoon niet. Ik heb de Harmon Kardon stereo en die is waardeloos. Er is geen bas, ook al zit er een subwoofer achterin. Het middenkanaal knalt alsof het een slechte aarde heeft als je de auto start. En de zijspiegels gaan niet omlaag bij het achteruitrijden (ja, de functie is geactiveerd).
Ik heb een maand geleden een 2025 ACS SEL Premium R Line gekocht en ik haat deze auto. Het is gewoon verschrikkelijk. Het helpt ook niet dat de dealer heeft bewezen alleen om de aankoop geeft en ze zwijgen. Ik heb hem gisteren net opgehaald bij de dealer om een lijst van ongeveer zeven items te laten bekijken die niet werkten. Veel van de antwoorden waren "werkt zoals ontworpen", wat betekent dat ik het niet weet en het me niet kan schelen. Ik kan niet geloven dat ik Subaru heb verlaten. Ik verwacht niet dat ik deze auto lang zal hebben.
 
41 - 60 of 74 Posts