Cześć! To nie jest typowy post o baterii! (Wiem, szukałem!) Wiem, że trzeba je kodować (chociaż ja tego nie robiłem i jak dotąd jest w porządku).
Naprawdę, mam pytanie dotyczące rozmiaru baterii. Mam SEL Premium i bateria padła po 75 000 milach w samochodzie (nieźle!) Poszedłem do Walmart i kupiłem odpowiedni zamiennik (H6 AGM), chociaż ich system początkowo zalecał H5 - wydawał się za mały. Okazało się, że mieliśmy rację - istniejący był faktycznie H6.
Cóż, kiedy poszedłem go wymienić, zauważyłem, że taca na baterie ma dodatkowe miejsce na wspornik (otwór na śrubę), które pomieściłoby dłuższą baterię niż H6 - gdybym to wiedział, prawdopodobnie wydałbym dodatkowe 0 $ i dostałbym H7 (zakładając, że to to, a nie H8). Dodatkowe 4 funty też by mi zbytnio nie przeszkadzały.
Czy ktoś włożył H7 (lub H8?) do samochodu? Czy pasuje dobrze? Jakieś inne spostrzeżenia? Czy można przeciążyć alternator? Pomyślałem, że nie zaszkodzi założyć wątku, ponieważ inni mogą uznać te informacje za przydatne.
Dzięki!
Naprawdę, mam pytanie dotyczące rozmiaru baterii. Mam SEL Premium i bateria padła po 75 000 milach w samochodzie (nieźle!) Poszedłem do Walmart i kupiłem odpowiedni zamiennik (H6 AGM), chociaż ich system początkowo zalecał H5 - wydawał się za mały. Okazało się, że mieliśmy rację - istniejący był faktycznie H6.
Cóż, kiedy poszedłem go wymienić, zauważyłem, że taca na baterie ma dodatkowe miejsce na wspornik (otwór na śrubę), które pomieściłoby dłuższą baterię niż H6 - gdybym to wiedział, prawdopodobnie wydałbym dodatkowe 0 $ i dostałbym H7 (zakładając, że to to, a nie H8). Dodatkowe 4 funty też by mi zbytnio nie przeszkadzały.
Czy ktoś włożył H7 (lub H8?) do samochodu? Czy pasuje dobrze? Jakieś inne spostrzeżenia? Czy można przeciążyć alternator? Pomyślałem, że nie zaszkodzi założyć wątku, ponieważ inni mogą uznać te informacje za przydatne.
Dzięki!