Volkswagen Atlas Forum banner
21 - 40 of 84 Posts
Eerste keer eigenaar van een VW en we zijn er tot nu toe dol op. Het is de dagelijkse bestuurder van mijn vrouw. Ik heb de 21 inch wielen superglanzend zwart gewrapt en ben van plan een deel van de chromen sierlijsten zwart te maken. 2020 Cross Sport R-Line
1559

Eerste bericht! Blij te zijn dit forum te hebben gevonden. Dit is mijn 2019 Exec line R line. Ik heb een middenresonator verwijderd en spacers op alle 4 de wielen geplaatst. Ik zal binnenkort meer foto's plaatsen. Dit is al mijn tweede Atlas! Ik vind deze SUV erg leuk.
Zaterdag doe ik wat extra mods aan de uitlaat, ik zal proberen een video te plaatsen.
Groeten uit Montréal!

Jean-Pierre
Wat is er met je eerste gebeurd?

Bump voor dit langzaam bewegende forum! Hier is een bericht van mijn werk in uitvoering :)(y)

HUIDIGE OPZET
1695

MOCK-UP VAN HOE ZE ERUIT ZAL ZIEN MET TRENTON-WIELEN ALS IK UITEINDELIJK DE TRIGGER OVERHAAL (LOL)

1696

• Like
Reactions: Nabatron
Bump voor dit langzaam bewegende forum! Hier is een bericht van mijn werk in uitvoering :)(y)

HUIDIGE OPSTELLING
View attachment 1695

MOCK-UP VAN HOE ZE ERUIT ZAL ZIEN MET TRENTON-WIELEN ALS IK UITEINDELIJK DE TRIGGER OVERHAAL (LOL)

View attachment 1696
Succes met je zoektocht. Heb zelf net een setje opgehaald. Heb een tijdje gewacht om een goede prijs te vinden, maar heb in feite nieuwe wielen en banden (1500 mijl) gekregen voor ongeveer 2/3 van de prijs van een nieuwe set banden. Dus blijf zoeken, de deals zijn er.

Eerste keer eigenaar van een VW en we zijn er tot nu toe dol op. Het is de dagelijkse bestuurder van mijn vrouw. Ik heb de 21 inch wielen superglanzend zwart gewrapt en ben van plan om een deel van de chromen sierlijsten zwart te maken. 2020 cross sport R-Line
Eerste keer eigenaar van een VW en we zijn er tot nu toe dol op. Het is de dagelijkse bestuurder van mijn vrouw. Ik heb de 21 inch wielen superglanzend zwart gewrapt en ben van plan om een deel van de chromen sierlijsten zwart te maken. 2020 cross sport R-Line View attachment 1559
Hoe moeilijk was het om de wielen te wrappen? Ik heb onlangs mijn Atlas chroom verwijderd, maar ik ben de HyperDip-methode met spuitbussen gegaan. De resultaten waren geweldig, maar ik wil iets doen dat gemakkelijker te verzorgen is op de wielen en heb naar vinyl gekeken. Ik zou graag uw mening willen horen over installatie en duurzaamheid. Hier is mijn zwart gemaakte 19'.

Image

21 - 40 of 84 Posts