Volkswagen Atlas Forum banner

Skrzynka bezpieczników - Połączenia elektryczne, które są wyłączone, gdy samochód jest wyłączony

14K views 5 replies 2 participants last post by  Steve M  
#1 ·
Kabel jest poprowadzony. Zainstalowano nowy, zaktualizowany detektor radarowy. Zamierzałem zakończyć kabel zasilający w skrzynce bezpieczników za drzwiami schowka po stronie kierowcy. Uziemienie zostało podłączone, ale muszę wiedzieć, który blok bezpieczników wyłącza się, gdy samochód nie pracuje. Złożyłem wszystko z powrotem (listwa słupka A, drzwiczki schowka, schowałem kabel poza zasięgiem wzroku w podsufitce). ALE! Pożyczyłem miernik mocy sąsiadowi, aby przetestował jego niewidzialne ogrodzenie dla psów, ale wyjechał na kilka dni, w przeciwnym razie już bym znalazł, który jest martwy. Mam cały sprzęt do podłączenia i użycia końca bezpiecznika kabla, po prostu muszę wiedzieć, którego mogę użyć. FWIW, wymieniam Escort 9500ix (którego mam 2 od ponad 10 lat, ale jest przestarzały i wszystkie samochody z BSM trochę go denerwują. Te cacka spłaciły się wielokrotnie, ale za tę cenę nie mogłem przegapić R3 od Uniden. Po prostu nie chcę, żeby kabel zwisał ze środka systemu informacyjno-rozrywkowego, więc podłączę go na stałe. Następna w kolejności jest kamera samochodowa. Z góry dziękuję. :cool:
 
#2 ·
Kabel jest poprowadzony. Nowy, zaktualizowany detektor radarowy jest zainstalowany. Zamierzałem zakończyć kabel zasilający w skrzynce bezpieczników za drzwiami schowka po stronie kierowcy. Uziemienie zostało podłączone, ale muszę wiedzieć, który blok bezpieczników wyłącza się, gdy samochód nie pracuje. Złożyłem wszystko z powrotem (listwa słupka A, drzwi schowka, schowałem kabel poza zasięgiem wzroku w podsufitce. ALE! Pożyczyłem sąsiadowi miernik mocy, aby przetestował jego niewidzialne ogrodzenie dla psów, ale go nie ma przez kilka dni, inaczej już bym znalazł, który jest martwy. Mam cały sprzęt do podłączenia i używania końca bezpiecznika kabla, po prostu muszę wiedzieć, którego mogę użyć. FWIW, wymieniam Escort 9500ix (którego mam 2 od ponad 10 lat, ale jest przestarzały i wszystkie samochody z BSM doprowadzają go do szału. Te maleństwa zapłaciły za siebie wielokrotnie, ale za tę cenę nie mogłem przepuścić R3 z Uniden. Po prostu nie chcę, żeby kabel zwisał ze środka systemu informacyjno-rozrywkowego, więc podłączę go na stałe. Następna jest kamera samochodowa. Z góry dziękuję. :cool:
Jest to


Nie powie ci, które są wyłączone po wyłączeniu zapłonu, ale pokaże ci, gdzie znajdują się nieużywane gniazda. Nadal będziesz potrzebować miernika/testera, aby dowiedzieć się, które gniazda są przełączane po włączeniu zapłonu. Użyłem SC41, kiedy podłączałem moją kamerę samochodową.
 
#3 · (Edited)
Jest to


Nie powie ci, które są wyłączone po wyłączeniu zapłonu, ale pokazuje, gdzie są nieużywane gniazda. Nadal będziesz potrzebować miernika/testera, aby dowiedzieć się, które gniazda są przełączane po włączeniu zapłonu. Użyłem SC41, kiedy podłączałem moją kamerę samochodową.
Dzięki. Wybiegłem do harbor freight i dostałem tani miernik omów. Sprawdzałem wyrywkowo i jak dotąd wszystko wydaje się być "gorące". Sprawdzę jeszcze raz C41, ale chociaż detektor ma możliwość "wyłączenia się", jeśli nie jest używany przez określony czas, aby oszczędzać baterię, wolę, żeby po prostu wyłączał się po wyłączeniu samochodu. Te rzeczy mają mnóstwo elektroniki, ale zgadzam się z innym użytkownikiem, byłoby miło, gdyby VW dołączył listę, która bezpiecznik jest czym. Nie oczekuj listy, co jest gorące, a co nie, gdy samochód jest w trybie uśpienia, ale SC41 pozostaje gorący. Wybiegłem i podłączyłem się do gniazda. Zamknąłem drzwi samochodu, zamknąłem je. Wszystko się wyłączyło, z wyjątkiem detektora. Chociaż detektor ma tryb wyłączania, jeśli bateria się rozładuje, myślałem, że ma tryb, który wyłącza się po upływie określonego czasu. Nie miał. Więc, jakby z powrotem do punktu wyjścia. Śmieszna sprawa, mogę wyłączyć detektor. Wysiąść z samochodu, zamknąć drzwi itp. Detektor pozostaje wyłączony. Ale jak tylko uruchomię samochód, detektor ożywa. Nie jeżdżę tym Atlasem tak często (ma prawie 2 lata i nieco ponad 10 tysięcy mil), ale mogę się przyzwyczaić do ręcznego wyłączania go.
 
#5 ·
Mogłem pomylić bezpiecznik #, sprawdzę to jeszcze raz i dam znać.
SC48. Wyłącza się po wyłączeniu samochodu. Włącza się po uruchomieniu. Wymieniony jako Nieużywany i oczywiście nie ma bezpiecznika. Ale robi to, co chcę osiągnąć.