Volkswagen Atlas Forum banner
21 - 40 of 62 Posts
Nie - wciąż utknąłem na ekranie ładowania. Czekam na decyzję firmy leasingowej, ponieważ pojazd jest ich własnością. Podejrzewam, że będą musieli albo wymienić moduł infotainment, który wymieni e-sim - albo może być ściśnięty kabel, który łączy się z anteną GPS.

Mój problem był wcześniej sporadyczny, ale teraz jest to cecha stała, co sugeruje, że może to być uszkodzony kabel.

Jeśli uda Ci się to naprawić, zamieść post tutaj - być może będę mógł nakierować mojego lokalnego dealera we właściwym kierunku, dysponując twardymi dowodami, zamiast pozwolić mu mnie oszukać.

Powodzenia.
 
Na szczęście śledzę tego gościa w sprawie problemów z A3 i właśnie wypróbowałem jego sztuczkę i wróciłem... takie proste rozwiązanie. Po prostu przytrzymaj przycisk SOS, aż rozpocznie się połączenie, a następnie po prostu anuluj połączenie, gdy się rozpocznie. Resetuje kod MMI i SOS i wracasz do systemu informacyjno-rozrywkowego!
 
Mnie również to spotyka w moim Audi A4 z 2020 roku. Powiedziano mi, że muszą wymienić moduł SOS i że jest on niedostępny. W międzyczasie nie mogę korzystać z żadnej z funkcji w pojeździe, w tym z GPS, Apple CarPlay, Bluetooth itp. Absolutnie nieszczęśliwy
 
Powiedz nam, co się dzieje. Obawiałem się kupna niemieckiego samochodu z powodu takich rzeczy, które wymagają wizyty u dealera. Właśnie jeden dostaliśmy, więc wciąż uczę się wszystkich funkcji. Mój 4-letni syn zapytał mnie o ten przycisk SOS, a ja powiedziałem mu, żeby nigdy go nie dotykał, bo przyjedzie policja.
Moje przemyślenia... naciskaj przycisk tylko w nagłych wypadkach, na przykład jeśli rozbijemy samochód lub stanie się coś złego
 
Witajcie, nowy użytkowniku! Moja mama kupiła w zeszłym roku fabrycznie nowego Tiguana od dealera i kilka dni później doświadczyła dokładnie tego samego problemu. Komunikat o błędzie pojawił się na desce rozdzielczej, a dioda LED w pobliżu przycisku SOS wyłączała się. Również, gdy miało to miejsce, gdy dzwoniła przez pojazd, osoby po drugiej stronie telefonu nie mogły jej usłyszeć. Mogła słyszeć rozmówców, ale druga osoba nie mogła jej usłyszeć. Stamtąd zabraliśmy pojazd z powrotem do dealera i po wielu miesiącach chodzenia tam i z powrotem oraz przechodzenia przez wiele aktualizacji oprogramowania (które, jak twierdził dealer, były problemem) i ostatecznie wymianie modułu SOS, dealer zgodził się dostarczyć mojej mamie nowy pojazd. Ale nie wiedzieliśmy, że nawet w nowym samochodzie problem pojawił się ponownie w ciągu pierwszych 2-3 dni. Na marginesie, moja mama zakłada konto We-Connect, które pozwala jej kontrolować funkcje, takie jak blokowanie i odblokowywanie pojazdu, otwieranie i zamykanie okien i wiele innych. Kiedy dostała nowy samochód, zalogowała się na swoje konto We-Connect w systemie informacyjno-rozrywkowym pojazdu i wtedy problem powrócił. Ponownie rozmawialiśmy z dealerem, a on poradził nam usunąć konto We-Connect i sprawdzić, czy problem powróci i możliwe, że konto zapamiętało stare ustawienia i wszystkie informacje zostały przeniesione ze starego pojazdu do nowego. Zrobiliśmy tak, jak poradzono i jak dotąd (nie zapeszajmy lol) nie widzieliśmy, aby problem powrócił. Jeśli masz We-Connect, radzę wam spróbować tego samego, ponieważ może to być rozwiązanie tego irytującego problemu. Mam nadzieję, że ten post był pomocny!
 
Witajcie, nowi użytkownicy! Moja mama kupiła w zeszłym roku fabrycznie nowego Tiguana od dealera i kilka dni później doświadczyła dokładnie tego samego problemu. Komunikat o błędzie pojawił się na desce rozdzielczej, a dioda LED w pobliżu przycisku SOS wyłączała się. Ponadto, gdy dzwoniła przez pojazd, osoby po drugiej stronie telefonu nie mogły jej usłyszeć. Ona mogła słyszeć innych, ale druga osoba nie mogła jej usłyszeć. Stamtąd zabraliśmy pojazd z powrotem do dealera i po wielu miesiącach chodzenia tam i z powrotem oraz przechodzenia przez wiele aktualizacji oprogramowania (które, jak twierdził dealer, były problemem) i ostatecznie wymianie modułu SOS, dealer zgodził się dostarczyć mojej mamie nowy pojazd. Ale nie wiedzieliśmy, że nawet w nowym samochodzie problem pojawił się ponownie w ciągu pierwszych 2-3 dni. Na marginesie, moja mama zakłada konto We-Connect, które pozwala jej kontrolować funkcje takie jak blokowanie i odblokowywanie pojazdu, otwieranie i zamykanie okien i wiele innych. Kiedy dostała nowy samochód, zalogowała się na swoje konto We-Connect w systemie informacyjno-rozrywkowym pojazdu i wtedy problem powrócił. Ponownie rozmawialiśmy z dealerem i poradzili nam usunięcie konta we-connect i sprawdzenie, czy problem powróci i możliwe, że konto zapamiętało stare ustawienia i wszystkie informacje zostały przeniesione ze starego pojazdu do nowego. Zrobiliśmy tak, jak nam poradzono i jak dotąd (nie zapeszajmy lol) nie widzieliśmy, aby problem powrócił. Jeśli masz We-Connect, radzę wam spróbować tego samego, ponieważ może to być rozwiązanie tego irytującego problemu. Mam nadzieję, że ten post był pomocny!
Mam mojego R line VW od miesiąca (w leasingu). W pierwszym tygodniu globus był szary i bez połączenia. Potem się połączył i było dobrze. Ale ostatnio dostaję sporadycznie wyłączone SOS, to niemożność dostępu do systemu w samochodzie (irytujące). Ale kiedy opuszczam samochód po oblizaniu go przez ponad 10 minut i wchodzę ponownie, błąd SOS znika. Ale zdarzyło się to kilka razy w ciągu ostatnich kilku tygodni. Dzisiaj znowu straciłem połączenie z ESIM (szary globus). Zdecydowałem się zadzwonić do dealera i umówiłem się na sprawdzenie za kilka tygodni. Na szczęście jest 3 lata gwarancji.
 
Na szczęście śledzę tego gościa w sprawie problemów z A3 i właśnie wypróbowałem jego sztuczkę i znowu jestem w środku... takie proste rozwiązanie. Po prostu przytrzymaj przycisk SOS, aż rozpocznie się połączenie, a następnie po prostu anuluj połączenie, gdy już się rozpocznie. Resetuje kod MMI i SOS i wracasz do systemu informacyjno-rozrywkowego!

Myślę, że to pomoże we wszystkich samochodach grupy VW

Dziękuję! Mój wczoraj w moim golfie mk8 i zrobiłem to i zadziałało. Chociaż nie było żadnych próśb o połączenie.
 
Na szczęście śledzę tego gościa w sprawie problemów z A3 i właśnie wypróbowałem jego sztuczkę i znowu jestem w środku... takie proste rozwiązanie. Po prostu przytrzymaj przycisk SOS, aż rozpocznie się połączenie, a następnie po prostu anuluj połączenie, gdy to nastąpi. Resetuje kod MMI i SOS i wracasz do systemu informacyjno-rozrywkowego!

Myślę, że pomoże to we wszystkich samochodach grupy VW

 
Dostaliśmy naszego VW Tiguan 21 miesiąc temu. Trzeciego dnia przycisk sos wciąż się pojawiał. Potem ekran po prostu zniknął, gdy byliśmy na a406. Od tego czasu codziennie mamy ten problem z ładowaniem.
Zadzwoniliśmy do firmy, nie pomogli. Wciąż czekamy na naszą wizytę.
Do tej pory próbowaliśmy przycisku resetowania, to nie zadziałało.
Właśnie znaleźliśmy Twoją radę online, aby nacisnąć przycisk sos, a następnie go anulować. Zadziałało, cały system włączył się ponownie. Dziękuję.
Mam nadzieję, że wytrzyma do naszej wizyty.
 
Dostaliśmy naszego VW Tiguan 21 miesiąc temu. Trzeciego dnia przycisk sos wciąż się pojawiał. Potem ekran po prostu zniknął, gdy byliśmy na a406. Od tego czasu codziennie mamy ten problem z ładowaniem.
Zadzwoniliśmy do firmy, nie pomogli. Wciąż czekamy na naszą wizytę.
Do tej pory próbowaliśmy przycisku resetowania, to nie zadziałało.
Właśnie znaleźliśmy Twoją radę online dotyczącą naciśnięcia przycisku sos, a następnie anulowania go. Zadziałało, cały system włączył się ponownie. Dziękuję.
Mam nadzieję, że wytrzyma do naszej wizyty.
Zarezerwowałem więc mojego mk8 golfa w VW na jutro z powodu przycisku SOS. Otrzymałem kilka dni temu telefon od zespołu serwisowego, nie ma sensu go wnosić, ponieważ jest to znany problem i pozostanie do czasu, aż VW wprowadzi naprawę oprogramowania za kilka miesięcy. Powiedziano mi, że jedynym sposobem na to jest posiadanie WE connect, musiałem usunąć aplikację i wyłączyć swój profil. Osobiście użyłem resetu 60 sekundowego jak powyżej i to zadziałało :)
 
Mój Golf mk8 robi to od pierwszego dnia, to dość irytujące, ponieważ wydaje się, że robi to głównie w centrum Londynu, gdzie najbardziej potrzebuję nawigacji. Ponadto, jeśli masz włączony tempomat adaptacyjny, staje się to również niebezpieczne: miałem sytuację, w której samochód gwałtownie zahamował na autostradzie, ponieważ nawigacja była przekonana, że zaraz przekroczę skrzyżowanie w mieście oddalonym o wiele mil.

Spróbuję nacisnąć przycisk SOS następnym razem, nie wiedziałem o tym triku.
 
Mam Seata Leona 1.5 z tablicą rejestracyjną 70 - u mnie zapaliła się kontrolka SOS (początkowo sporadycznie), a teraz jest stałą cechą. Ma mniej niż 4 tygodnie i przejechał mniej niż 300 mil.

Zabrałem go do lokalnego dealera Seata, który powiedział mi, że producenci nie wykonali prawidłowej konfiguracji przed dostawą i chcą za to 180 funtów, ponieważ nie jest to objęte gwarancją. To nie brzmi dla mnie dobrze, ponieważ usterka wystąpiła stopniowo.

Samochód jest dostarczany przez firmę i jest własnością firmy leasingowej, więc odebrałem go z warsztatu bez wykonania żadnych prac.

System informacyjno-rozrywkowy zawiesza się podczas ładowania i nie mogę korzystać z żadnych funkcji innych niż klimatyzacja i wspomaganie parkowania.

Mój grosz to - e-sim nie może połączyć się z niczym na zewnątrz, co przerywa uruchamianie.

Czy ktoś ma jakieś sugestie, jak mogę przekonać dealera, że się myli?

Twierdzą, że nigdy wcześniej nie widzieli tego problemu, a jest on dobrze udokumentowany wśród VW/Skoda.
 
Cześć. Czy kiedykolwiek znalazłeś rozwiązanie tego problemu w swoim Seat Leon z 70 roku? Utknąłem z Seat Leon 1.5 z 21 roku z dokładnie tym samym problemem, a system informacyjno-rozrywkowy również utknął na ustawieniu ładowania od 5 dni :(
 
Mam Seata Leona 1.5 z 70 tablicą rejestracyjną - u mnie zapaliła się kontrolka SOS (początkowo sporadycznie), a teraz jest stałą cechą. Ma mniej niż 4 tygodnie i przejechał mniej niż 300 mil.

Zabrałem go do lokalnego dealera Seata, który powiedział mi, że producenci nie dokonali prawidłowej konfiguracji przed dostawą i chcą naliczyć 180 funtów, ponieważ nie jest to objęte gwarancją. Nie wydaje mi się to słuszne, ponieważ usterka wystąpiła stopniowo.

Samochód jest dostarczany przez firmę i jest własnością firmy leasingowej, więc odebrałem go z warsztatu bez wykonania jakichkolwiek prac.

System informacyjno-rozrywkowy zawiesił się na ładowaniu i nie mogę korzystać z żadnych funkcji innych niż klimatyzacja i wspomaganie parkowania.

Moje dwa grosze to - e-sim nie może połączyć się z niczym na zewnątrz, co przerywa uruchamianie.

Czy ktoś ma jakieś sugestie, jak mogę przekonać dealera, że się myli?

Twierdzą, że nigdy wcześniej nie widzieli tego problemu, a jest on dobrze udokumentowany wśród VW/Skoda.
Kupiłem SEAT-a Leona, który miał powtarzającą się usterkę Ecall. Po wielu wizytach u dealera w celu zresetowania i zainstalowania nowego ECU, przyznali, że jest to nierozwiązywalna usterka w systemach informacyjno-rozrywkowych VW, które są „bez przycisków”. Dealer nie chciał zamienić samochodu na inny podobny, ponieważ nie mógł zagwarantować braku podobnej usterki. Nie mają wiary w markę. Odrzuciłem samochód i odzyskałem pieniądze. Nigdy więcej nie kupię samochodu z grupy VW i sugeruję mądrość wszystkim.
 
Te same problemy z fabrycznie nowym 21 Touareg Black Edition.

Po 10 godzinach lub więcej w zespole CarNet (bezużyteczne) odkryli, że samochód był w trybie samolotowym. Musieli włączyć dane u dealera. Następnie problemy z SOS.

LTE Ariel został wymieniony i problem rozwiązany. Miał również szereg aktualizacji oprogramowania.

Niestety samochód boryka się z innymi usterkami. Problemy z napięciem, wyciek adblue, usterka radaru ochrony przed uderzeniem, co oznacza, że zatrzymuje się awaryjnie bez ostrzeżenia. Wymiana pompy chłodzenia... Lista jest długa.

Jak mówią inni, na szczęście w ramach gwarancji i w leasingu, więc otrzymałem pełny zwrot kosztów w czasie problemów. Boże pomóż każdemu, kto kupuje za gotówkę lub pożyczkę osobistą bez żadnej ochrony.

Mam nadzieję, że to pomoże rozwiązać problem dla niektórych.
 
Mam Seata Leona 1.5 z 70 tablicą - u mnie zapaliła się kontrolka SOS (początkowo okresowo), a teraz jest stałą cechą. Ma mniej niż 4 tygodnie i przejechał mniej niż 300 mil.

Zabrałem go do lokalnego dealera Seata, który powiedział mi, że producenci nie wykonali prawidłowej konfiguracji przed dostawą i chcą naliczyć 180 funtów, ponieważ nie jest to objęte gwarancją. To nie brzmi dla mnie dobrze, ponieważ usterka wystąpiła stopniowo.

Samochód jest dostarczany przez firmę i jest własnością firmy leasingowej, więc odebrałem go z warsztatu bez wykonania żadnych prac.

System informacyjno-rozrywkowy zawiesił się na ładowaniu i nie mogę korzystać z żadnych funkcji innych niż klimatyzacja i wspomaganie parkowania.

Moi dwa grosze to - e-sim nie może połączyć się z niczym na zewnątrz, co przerywa uruchamianie.

Czy ktoś ma jakieś sugestie, jak mogę przekonać dealera, że się myli?

Twierdzą, że nigdy wcześniej nie widzieli tego problemu, a jest on dobrze udokumentowany wśród VW/Skoda.
 
Mój Leon z numerem rejestracyjnym 70 właśnie pokazał ten sam błąd. Zadzwoniłem do mojego dealera i zasugerował, że funkcja sos jest również powiązana z gps, a ponieważ miałem również ostatnio problemy z gps, problemy mogą być powiązane. Zarejestrowany na diagnozę w czwartek
 
Aktualizacja w tej sprawie - dealer powiedział, że to znany problem i czekają na aktualizację oprogramowania, aby go rozwiązać. Powiedzieli, że zadzwonią, aby umówić samochód, gdy aktualizacja będzie dostępna, co prawdopodobnie oznacza, że ​​nie będzie to OTA!
 
21 - 40 of 62 Posts